Nástroje pro EMAILMARKETING

Přemýšlíte jak zefektivnit emailovou komunikaci mezi Vámi a Vašimi zákazníky nebo jak bez problému rozeslat například marketingovou kampaň velkému počtu odběratelů?

Pro kvalitní e-mail marketing je nutné si zvolit vhodný nástroj, který k němu budete pravidelně používat. Připravili jsme pro Vás popis vlastností nejznámějších nástrojů pro e-mail marketing v rámci webového řešení z českého i zahraničního prostředí.

Smartemailing

  • České prostředí.
  • Intuitivní ovládání.
  • Snadné vytváření kampaní/autoresponderů i bez znalosti prostředí či e-mail marketingu.
  • Zkušební verze zdarma – časově omezená na 30 dní.

Smartemailing je oblíbený český nástroj pro hromadné rozesílání e-mailů. Oproti zahraničním nástrojům je jeho cena nižší, ale nemá takové možnosti nastavení jako např. MailChimp či GetResponse. I přesto jsou pro většinu lidí jeho funkce dostačující a v České republice je v současné době nejpoužívanějším nástrojem pro hromadné rozesílání e-mailů. Cena za užívání se odvíjí podle velikosti databáze kontaktů a obvykle je hrazena měsíčně. Další možností je nákup kreditu, kdy 1 kredit = 1 odeslaný email.

MailKit

  • České prostředí.
  • Jednoduché vytvoření e-mailové kampaně včetně pokročilé personalizace zpráv.
  • K dispozici neomezený počet příjemců vedených v databázi a jejich případný snadný import.
  • Automatická kontrola SPAM skóre kampaně.
  • Výkonné statistiky.

MailKit je přehledná a jednoduchá aplikace, funkcemi srovnatelná s aplikací Smartemailing. Aplikace funguje dle nakoupených kreditů (1 kredit = 1 email), měsíční ani zřizovací poplatky se v základní verzi neplatí. Po bezplatné registraci je k dispozici kredit na odeslání 100 emailů zdarma.

MailChimp

  • Angličtina.
  • Přehledné statistiky.
  • Reporty.
  • Automatické napojení na řadu CRM a CMS.
  • Pohodlná personalizace.
  • Velmi kvalitně zpracované video (a jiné) návody.
  • Zdarma v základní verzi.

MailChimp je v základní verzi zdarma. Můžete měsíčně rozeslat 12 000 e-mailů a celkový počet kontaktů, které je možné v režimu zdarma spravovat, je 2 000. Výhodou, ale i nevýhodou MailChimpu je množství funkcí a různých nastavení. Začátečník se v systému snadno ztratí.

GetResponse

  • Angličtina.
  • Pěkný design responsivních e-mail šablon.
  • Velice promyšlené autorespondery.
  • Několik editorů pro snadné vytváření e-mailových šablon.
  • Už v programu můžete vytvářet landing pages.
  • Pohodlné sdílení newsletterů přes sociální sítě.
  • Jednoduchá tvorba formulářů.
  • Náhledy, jak e-mail bude vypadat v různých prohlížečích a e-mailových schránkách.
  • Udávají o 68% vyšší doručitelnost než konkurence.
  • Zkušební verze zdarma na 30 dní.

GetResponse  je podobně silný nástroj, jako je MailChimp, ale jeho ovládání je o poznání snadnější a lépe pochopitelné pro začátečníky. Cena je stanovena jen dle počtu spravovaných kontaktů, nákup kreditů zde není možný.

 

Jakou aplikaci pro Váš efektivní email marketing si vyberete vy, je už jen na Vás. Záleží na konkrétních potřebách Vaší firmy, počtu kontaktů, které budete v databázi spravovat, a také na osobním pocitu při práci s aplikací.